JM Brabazon este supercarul (sau mai bine zis, prototipul virtual) cu care Minerva Automobiles (brand ale cărui baze au fost puse pe 15 octombrie 1897) vrea să rupă gura târgului, după ce şi-a întrerupt activitatea în 1956. Iar pentru asta, compania promite multe în materie de performanţă.
Pentru început, trebuie menţionat că JM Brabazon ar putea fi oferit în două versiuni: Excellence şi Royal. Acestea se deosebesc printr-o serie de caracteristici ale interiorului şi sunt destinate unor tipuri diferite de clienţi. Mai exact, versiunea Excellence este configurată pentru folosire intensivă pe circuit şi oferă un design mai simplist (pe lângă look-ul futurist greu de ratat) şi ar urma să vină echipată cu două căşti de protecţie, două combinezoane, mănuşi şi încălţăminte specială.
La celălalt pol, versiunea Royal ar putea fi axată pe cerinţele celor care pun accentul pe lux şi imagine, astfel că interiorul va fi decorat cu inserţii de aur, platină şi fibră de carbon, iar clienţii primesc şi o geantă personalizată ce poate fi depozitată în spatele scaunelor.
Teoretic, ambele vor face uz de un motor V12 bi-turbo cu 1.000 CP, amplasat în spatele şoferului şi cuplat cu o transmisie cu şapte rapoarte şi dublu ambreiaj, însă lista cu bunătăţi nu se opreşte aici. Un surplus de 200 CP va fi asigurat de două motoare electrice, unul amplasat în partea din faţă, celălalt în partea din spate.
Lăsând la o parte designul care ne aminteşte de casca lui Robocop (turtită), oficialii Minerva spun că JM Brabazon va avea o autonomie în mod strict electric de peste 100 km, iar când toate motoarele sunt în funcţiune, supercarul accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,1 secunde. Dacă nu sunteţi impresionaţi, aflaţi că viteza maximă pe care o poate atinge conceptul JM Brabazon este, conform oficialilor Minerva, de 400 km/h.
Rămâne de văzut dacă ambiţiile companiei vor depăşi stadiul de randări şi se vor materializa în ceva concret. Până atunci, aruncaţi un ochi în galeria foto şi spuneţi-ne dacă aţi vrea aşa ceva în producţie.